HABER DİYARBAKIR : Sıdkı Zilan Aydınlık Gazetesini tekzip etti

Aydınlık gazetesinin “Ergenekon Terör Örgütü’nün Yayın Organı” veya sizlerin “Ergenekon Terör Örgütü’nün tetikçileri” olması olasıdır.

Aydınlık Gazetesine tekzip

Sayın “Aydınlık” gazetesi yetkilisi; gazetenizin 26 Nisan 2013 tarihli nüshasının birinci sayfasında “HİZBULLAH: ‘Kemalistlere karşı AKP-PKK ittifakı var” başlıklı haberiniz ile haberin içeriğinde “Hizbullah’a bağlı Kürdistan İslami İnisiyatifi” belirlemesi hiçbir şekilde gerçeği yansıtmamaktadır.

Bu habercilik değil, iftira ve çamur atmanın ötesinde; hedef gösterme, söylediklerimizin içeriğinden ziyade, bizi ve mensup olduğum “Hak, Adalet ve Hürriyet İçin Kürdistan İslami (AZADİ) İnisiyatifi”ni başkası üzerinden kötüleme, itibarımızı zedelemeye matuf bir beşinci kol çalışmasıdır.

Çünkü şimdiye kadar Hizbullah üyesi olduğuma dair bir beyanım olmadığı gibi, Hizbullah davasından yargılanmış veya soruşturma geçirmiş de değilim. Avukat olarak Hizbullah üyesi olduğu iddia edilen bazı kişilerin avukatlığını yapmış olmam, sanıkların kimliğiyle veya yaptıklarıyla benim özdeşleştirmemi haklı kılmaz.

Keza, Kürdistan İslami İnisiyatifi’nin programı kamuoyuna sunulmuş ve hareketin başka hareketlerin devamı, yandaşı veya hasmı olmadığı sarahaten belirtilmiştir. Azadi’nin Hizbullah’a bağlı olduğu iddiası keyfi, kasıtlı, kamuoyunu yanıltmaya matuf bir girişimdir. Bu haberin bu şekliyle habercilikle bir alakası yoktur.

Aydınlık gazetesinin “Ergenekon Terör Örgütü’nün Yayın Organı” veya sizlerin “Ergenekon Terör Örgütü’nün tetikçileri” olması olasıdır ama benim Hizbullah üyesi olmam veya Azadi’nin Hizbullah’a bağlı olması ihtimal dâhilinde bile değildir.

26 Nisan 2013 günü SKYTÜRK360 televizyonunun “Şimdi Söz Sizde” programında sarf ettiğim sözler de beni bağlar ve birer okumadır. Kemalizm’in tasfiyesi, Türkiye’nin gerçek anlamda hukuk devleti olması açısından resmi ideolojinin kaldırılarak, tarafsız bir devlet idaresinin tesisi bakımından heykellerin ve devlet dairelerindeki fotoğrafların kaldırılması da elbette elzemdir. Bunu hazmedememiş olmanız da anlaşılır bir durumdur.

Tekrardan konuya dönersek, haberin sunuluş biçimi, benim ve mensubu olduğum Azadi İnisiyatifi’nin Hizbullah’a bağlı olduğu, hatta başlıktan anlaşılacak olanın, benim Hizbullah’ın sözcüsü olduğum iddiası iftiradır. Hizbullah üyesi olsaydım asla bunu dillendirmekten çekinmezdim. Sizin gibi meşru olamayan, iftira atma yöntemini kullanmazdım.

Bu tekzip metninin, hiçbir ekleme veya çıkarma yapılmadan, gazetenizin birinci ve sekizinci sayfalarında, aynı şekilde ve boyutta verilmesini talep ediyorum. Bu tekzip metni yayınlansın veya yayınlanmasın. Benim Hizbullah üyesi gösterilmem nedeniyle kişilik haklarım zedelendiği ve kamuoyu karşısında hedef gösterildiğim için de şikâyet ve hukuki yollara başvurma hakkımı saklı tutuyorum.

Av.Sıdkı ZİLAN (Kürdistan İslami (AZADİ) İnisiyatifi kurucu ve yönetim kurulu üyesi)

Kaynak: http://www.haberdiyarbakir.com/sidki-zilan-aydinlik-gazetesini-tekzip-etti-58291h/#ixzz2RsiIAPkh

Etiketlendi:, , , ,

Bir Cevap Yazın

YÜKSEK STRATEJİ

strateji, istihbarat, güvenlik, politika, jeo-politik, mizah, terör, araştırma, teknoloji

Fight "Gang Stalking"

Expose illegal stalking by corrupt law enforcement personnel

İSTİHBARAT ALANI

Sınırsız, Seçkin, Sansürsüz, Kemalist Haber Blogu

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

