PROF. DR. KEMAL GÜRÜZ : ‘O pankartı açanlar hasta !’

Ergenekon’da savunmasını yapan eski Prof. Gürüz, Cumhuriyete Saygı yürüyüşündeki pankart için, “Arkadaşım rica etti gittim. Bir grup ‘Ordu göreve’ pankartı açmış. Bunlar ruh hastası insanlar” dedi.

Ergenekon davasının dünkü duruşmasında esas hakkındaki savunmasını yapan tutuksuz sanık eski YÖK Başkanı Prof. Dr. Kemal Gürüz, “Cumhuriyete saygı” yürüyüşüne katıldığı iddiaları ile ilgili olarak, “Ben böyle toplantı, yürüyüş ya da miting gibi programlara katılmam. Bir arkadaşımın ricası üzerine gittim. Aşırı sol, komünist bir grup ‘Ordu göreve’ yazılı bir pankart açmış. Herkes beni bilir, böyle Marksist, sosyalist, komünist oluşumlarla ilgim olmaz. Bunlar, birtakım ruh hastası insanlar” dedi

Silivri Ceza ve İnfaz Kurumları yerleşkesinde İstanbul 13. Ağır Ceza Mahkemesi’nce görülen Ergenekon davasının dünkü duruşmasında 28 Şubat soruşturması kapsamında Sincan Cezaevi’nde tutuklu bulunan, davanın tutuksuz sanığı eski YÖK Başkanı Prof. Dr. Kemal Gürüz, esas hakkındaki savunmasını yaptı.

Tutuklu sanık İşçi Partisi Genel Başkanı Doğu Perinçek’in oğlu olan sanık Mehmet Perinçek ile aralarında irtibat olduğunun iddia edildiğini belirten Gürüz, “Kendisi ile burada tanıştım. Üniversitenin santral telefonundan görüştüğümüz iddia ediliyor. Santrali aramış olabilirim ama görüşme yapmadım. Dünya görüşümüz tamamen farklı” dedi.

“Cumhuriyete saygı” yürüyüşüne katıldığı iddiaları ile ilgili olarak da Gürüz, “Ben böyle toplantı, yürüyüş ya da miting gibi programlara katılmam. Bir arkadaşımın ricası üzerine gittim bu yürüyüşe.

Aşırı sol, komünist bir grup ‘Ordu göreve’ yazılı bir pankart açmış. Herkes beni bilir, böyle Marksist, sosyalist, komünist oluşumlarla ilgim olmaz. Bunlar, bir takım ruh hastası insanlar. Ben 8 yıllık görevim sırasında terör olaylarını engellemek için uğraştım ve bir olay olmadı. Ben mi grupları sokağa düşürmüşüm?” dedi.

Etiketlendi:, ,

Bir Cevap Yazın

YÜKSEK STRATEJİ

strateji, istihbarat, güvenlik, politika, jeo-politik, mizah, terör, araştırma, teknoloji

Fight "Gang Stalking"

Expose illegal stalking by corrupt law enforcement personnel

İSTİHBARAT ALANI

Sınırsız, Seçkin, Sansürsüz, Kemalist Haber Blogu

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

