Siyasette 1 Nisan Dalgaları

Siyasette Blok İstifa Kararı!

İnanılması güç ama hem başbakan hem muhalefet liderleri hepsi aynı gün istifa kararı aldı. Başbakan ben siyasette her duyguyu tattım çırak, kalfa derken en sonunda usta oldum. Artık daha ileri gidecek bir nokta kalmadı! Boşa niye kürek çekeyim! Yerimi gençlere bırakıp bundan böyle emekli olarak kafamı dinlemeye çekilecem! Bundan böyle zamanımın çoğunu torunlarımla geçirmek istiyorum.

Ana muhalefet lideri Kılıçdaroğlu ben siyasete geldiğimden beri Başbakan Erdoğana seni o koltuktan indirecem diyordum! Nitekim az önce istifa kararını öğrendim. Çok memnun oldum! Çok doğru ve yerinde bir karar. İlk defa başbakanın aldığı bir karara tüm kalbimle destek veriyorum. Hatta bunun şerefine bende istifa ediyorum. Mühim olan sayın Erdoğanı başbakanlıktan indirmekti. Sonuçta amacımı gerçekleştirmiş oldumdan artık benim siyasette bir misyonum kalmadı! Söylediğimi yaptım ve gidiyorum! O koltuğa ben otumasamda olur. Başbakana aynen katılıyorum yerimizi gençlere bırakıp dinlenmeye çekilmek gerek!

Siyasetteki 1 Nisan dalgasından haberi olan MHP lideri Bahçelide rakiplerim çekip gitmiş! Oysa ben gardımı onlara göre almıştım. Şimdi yeni gelecek gençlerle uğraşamam! Üstelik uzun süredir hep benzer oy oranı alıyoruz. Yani boyumuz ne uzuyor ne kısalıyor. Demekki benimde bu arenadaki misyonum doldu! Bende diğer iki rakibime aynen katılıyorum. Bende yerimi gençlere bırakıyorum. Benim uğraşacak oğlum torunum yok! Ama artık kendime zaman ayırabilirim! Bakarsınız hayırlı bir kısmet çıkar evlenirim! Kariyerim zaten var belki birde çocuğum olur! onunla oyalanırım artık!

Başbakan Erdoğandan Beşar Esad’a Zeytin Dalı!

Ne oldu anlamadım? Kardeştik dosttuk birden kendimizi düşman bulduk! Gel yine kadeş olalım! Yengeyi al gel! Yine Bodruma gidelim yine tatil yapalım! Vallahi çok özledim sizi! Bundan böyle muhalif olan hiçbir rakibinize aman vermiyorum. Sınırları kapatıyorum. ÖSO ne? Onların hepsi terörist! Bizde terörden çok çektik. Şimdi seni anlamaya başladım. Bu yüzden artık Suriye muhaliflerine sıfır destek diyoruz. İki yıldır sana ettiğim tüm lafları geri alıyorum. Sende anlarsın onlar politika gereği biraz da sinirle söylenmiş sözlerdi. Gel barışalım, gel yeniden kardeş olalım gel yeniden bereber tatil yapalım. Asıl seni çok özledim obamayı değil sevgili kardeşim Esad!

Hükümet Benzin, İçki Ve Sigarada Vergiyi Sıfırladı!

Evet millete hak veriyoruz! Son 10 yılda bu üçlüye aşırı yüklendik ve aşırı zam yaptık. Halkımız bu yüzden çok mağdur oldu! Dünyada en pahalı benzin, sigara ve içki satan ülkeler sıralamasında artık ilk üçteyiz . Üçdalda da kürsüye çıktığımızdan dolayı çok gururluyuz! Ayrıca halkımıza bu zorlu yolda herhangi bir ayaklanma ve toplumsal patlama yapmadığı için teşekkür ediyoruz. Gerçekten vefakar halkımız gerektiğinde dişini çok iyi sıkabiliyor! Bu yüzden halkımıza ödül olarak bir günlüğüne 1 Nisanda benzin, alkol ve sigarada sıfır vergi keyfiyle alış veriş imkanı tanıyacağız. Vatandaşlarımız bir günlüğüne kendilerini free shopta sansınlar. Gerçi millet nasılsa bunu 1 nisan şakası diye anlar ve inanmaz! böylelikle ciddi bir kaynımız olmaz. Hadi hayırlı olsun!

Ergenekon Tutukluları Ve Apo Dahil Genel Af Hazırlığı!

Madem barış süreci var, herkesle barışalım dedik. Aslında biz işin ekonomik tarafına bakıyoruz! Bir sürü Ergenekon tutuklusu var. Bunların hepsi mevki makam sahibi! Haliyle sıradan bir mahkum gibi davranamıyor insan. Bu iş çok uzadı ve çok masraflı olmaya başladı! Hele Apo var ki en masraflısı olanı o! Adam için resmen ada kapatmışız! Onun için yüzlerce adam çalıştırıyoruz. Ülkemizdeki tutuklular yüzünden çok ciddi maddi kayıplarımız var. Hepsini birden bıraksak birincisi onlara yaptığımız masraf devlete kalacak, ikincisi adamlar çalışacak devlete belki vergi verecek. Ayrıca adayı turizme açarız, belki bir arap şeyhine satarız . Şimdi boşalsın yarına kalmaz birkaç milyar dolara kesin satarız. Bu yüzden bir genel af projesi hiç mantıksız görünmüyor.

HacıYatmaz

Etiketlendi:,

Bir Cevap Yazın

YÜKSEK STRATEJİ

strateji, istihbarat, güvenlik, politika, jeo-politik, mizah, terör, araştırma, teknoloji

Fight "Gang Stalking"

Expose illegal stalking by corrupt law enforcement personnel

İSTİHBARAT ALANI

Sınırsız, Seçkin, Sansürsüz, Kemalist Haber Blogu

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

