Mehmet Türker : Tayyip Bey ile İsrail aynı safta !..

1308036346-00.jpg

İsrail, Suriye’ye saldırınca şaşırdı!..

Çünkü Müslüman bir ülkeye karşı “Siyonist İsrail” ile aynı cepheye düşmüş oldu!..

O sebeple dünkü AKP Grup toplantısında dönüş yapmak zorunda kaldı!..

İsrail’in saldırısı “Esed”in elini güçlendirmiş!..

Tayyip Bey ofsaytta kalmanın acısıyla isim vermeden İran’a da yüklendi!..

İmam Humeyni baba Esad’ı katliamları nedeniyle huzuruna kabul etmemiş, çok sonra kabul etmiş, şimdi görevde olanların da aynını yapması gerekirmiş!..

* * *

“Küresel lider” (!) ya, Türkiye bitti bölgeyi idare ediyor!..

Komşu ülkenin her ne hal olursa olsun devlet başkanına hakaret ve beddua ediyor!..

Sinir krizine girmesinin başka bir sebebi daha var!..

Tayyip Bey’in, derinlikli Hariciye Nazırı Ahmet’le birlikte Esad’a biçtikleri ömür tutmadı!..

Nazır Ahmet aynen şöyle demişti:

“Esad’ın gitmesi artık öyle uzun sürmeyecek. Haftalar, aylar içinde devrilecek”

Şu öngörünün derinliğine bakınız, bunu söylemesinin üzerinden tam bir yıl geçti, adam hala ayakta!..

* * *

Bu iktidar, komşu ülkenin devlet başkanının devrilmesi için elinden gelen her şeyi yaptı…

İsyancı çeteleri inanılmaz ölçüde destekledi…

“Sığınmacı” diye sınır bölgesindeki kamplara yerleştirilen militanlar eğitildi, silahlandırıldı…

Gündüz gidip terör faaliyetlerinde bulundular, gece kamplara döndüler…

Suriye Ordusu’ndan kaçan subaylar bir kampta bunlara eğitim verdi, CHP Milletvekilleri o kampa sokulmadı!..

* * *

Bu milletin ödediği vergiler, sığınmacı ve militanlar için kullanıldı…

Para oluk oluk aktı, sığınmacıların şımarıklıkları bitmedi, her gün yeni bir sorun çıktı…

Daha geçenlerde kim oldukları, hangi amaca hizmet ettikleri bilinmeyen 2 bin kadar Suriyeli, alışkınlıkla sınırı geçmek istedi, izin verilmeyince nöbetçi kulübelerini yaktılar, ateş açtılar, bir polisimiz şehit oldu!..

Bunlardan birkaçı arsız arsız bağırıyordu:

“Tayyip’i çağırın”, “Başbakan buraya gelsin”

* * *

Esad kimyasal silah kullanıyormuş, kendi vatandaşlarına gaz bombaları atıyormuş…

İddiayı ABD ortaya attı, bizim Tayyip Bey hemen üstüne atladı:

“Vicdansız Esed kendi halkına karşı gaz kullanıyor”

Aynı gün bir arkadaşımız espriyi patlatmıştı:

“Bizim polisin sıktığı gazlar rüzgarla oraya gitmiştir”

Önceki gün ise, Birleşmiş Milletler gözlemcisi Savcı Del Ponte açıkladı:

“Sarin gazını isyancı güçler kullanıyor”

* * *

Daha şu birkaç yıl öncesine kadar canciğer kuzu sarması olduğu, birlikte tatile çıktığı Esad, ABD’nin çıkarları söz konusu olunca isim değiştirip “Esed” oldu, Tayyip Bey’in bir numaralı düşmanı haline geldi!..

Ve kadere bakın ki, gün geldi düşman olduğu İsrail’le aynı safta olmak zorunda kaldı!..

Yaaa Tayyip Bey, insan ne oldum dememeli, ne olacağım demeli!..

Hakim ve savcılara helal olsun!..

Ha­kim ve sav­cı­la­rı­mız­dan ba­zı­la­rı­nın za­ma­na ayak uy­dur­ma ko­nu­sun­da­ki ba­şa­rı­la­rı­nı top­lu­mu bü­yük öl­çü­de il­gi­len­di­ren da­va­lar­da gö­rü­yor, if­ti­har (!) edi­yo­ruz!..

Za­ten ayak uy­du­ra­ma­yan­lar da sü­rü­lü­yor!..

Bu du­rum, ha­kim ve sav­cı­la­rın pay­la­şım si­te­si Ada­let or­g’da ya­pı­lan ye­ni ana­ya­sa ko­nu­lu an­ket­te de ken­di­ni so­mut ola­rak gös­ter­miş!..

215 ha­kim ve sav­cı ye­ni ana­ya­sa için gö­rü­şü­nü şöy­le açık­la­mış:

“Bü­yük­le­ri­miz bi­lir. Biz ne bi­le­li­m”

Afe­rin!..

* * *

215 ha­kim ve sav­cı söz­le­şip de dal­ga geç­mek için bu ce­va­bı ver­me­diy­se, bi­zim yar­gı er­ki yan­dı gü­lüm ke­ten hel­va va­zi­yet­le­rin­de­dir!..

Ada­let da­ğı­tan ha­kim ve sav­cı­la­rı­mı­zın ye­ni ana­ya­sa ko­nu­sun­da hiç­bir fik­ri yok, işi bü­yük­le­ri­ne bı­ra­kı­yor!..

Ken­di­le­ri­ni yet­kin gör­mü­yor­lar!..

An­ke­te 2 bin 107 sav­cı ve ha­kim ka­tıl­mış, bu­nun yüz­de 10.2’si “Biz bil­me­yiz, bü­yük­le­ri­miz bi­li­r” di­yor!..

Düş­tü­ğü­müz şu du­ru­ma ba­kı­nız!..

Pes val­la!..

SÖZCÜ

Etiketlendi:, , ,

Bir Cevap Yazın

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

YÜKSEK STRATEJİ

strateji, istihbarat, güvenlik, politika, jeo-politik, mizah, terör, araştırma, teknoloji

Fight "Gang Stalking"

Expose illegal stalking by corrupt law enforcement personnel

İSTİHBARAT ALANI

Sınırsız, Seçkin, Sansürsüz, Kemalist Haber Blogu

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

%d blogcu bunu beğendi: