Uğur Dündar : Muktedir böyle buyurdu: “Burası hukuk devleti !..”

image001119.jpg

“Ben de geçmişte Taksim’de miting yaptım. Ama belki yarın Taksim’de miting alanı olmayacak. Yasak olmasına rağmen ben burada miting yaparım diyemezsin. Sana neresi gösterilirse, orada miting yapacaksın. Burası hukuk devleti.”

Muktedir böyle buyurdu!

“Türkiye hukuk devletidir” dedi.

Yasaların suç saydığı bir eylemi kimsenin yapamayacağını söyledi.

Doğru.

Hukuk devletinde herkes yasalara saygılı olmalı!..

* * *

Muktedir yaklaşık üç ay önce de şöyle buyurmuştu:

“Silahlar bırakılmalı diyoruz! Bırakılmaması sıkıntı doğurur. Burasını yol geçen hanına çevirmek doğru olmaz. Silahsız olarak geçişini yap! Gidecek olan silahını nerede bırakırsa bıraksın, öyle gitsin. Anayasaya aykırı yasal zemini biz nasıl oluşturabiliriz? İster gömsün, ister mağarada falan bıraksın! Eğer geçeceklerse silahı bırakacaklar!”

* * *

“Silahın susması demek, silah eldedir ateşlenebilir’ demektir. Ben ‘susması’ demiyorum, ‘silahın bırakılması’ diyorum. Silah bırakılırsa orada operasyon olmaz! Senin sırtında silah, Doçka, Kanas, sınırdar geçiyorsun! Güvenlik gücüm bunu gördüğü zaman sessiz kalırsa yardım ve yataklıktan suç işler! Bunun için yasal düzenleme teklifiyle gelmek, yasa bilmezliktir. Böyle saçmalık olur mu? Silah bırakmadan bu iş olmaz!”

* * *

Peki sonra ne oldu?

Silah bırakmadan “bu iş” oldu!

Yani PKK, silahları bırakmadan sınırdan geçeceğini açıkladı.

Muktedir “Böyle saçmalık olur mu?” diyordu.

Böyle saçmalık oldu!..

Muktedir “Güvenlik gücüm bunu gördüğü zaman sessiz kalırsa yardım ve yataklıktan suç işler” diyordu.

Muktedirin güvenlik gücü sessiz kaldığına göre, teröriste yardım ve yataklıktan suç işlemiş oldu!..

* * *

Hani Türkiye hukuk devletiydi?

Hani yasaların suç saydığı bir eylemi kimse yapamazdı?

Ne oldu hukuk devletine?

Ne olacak canım!

Guguk devleti oldu!

SÖZCÜ

Etiketlendi:, , , , ,

Bir Cevap Yazın

YÜKSEK STRATEJİ

strateji, istihbarat, güvenlik, politika, jeo-politik, mizah, terör, araştırma, teknoloji

Fight "Gang Stalking"

Expose illegal stalking by corrupt law enforcement personnel

İSTİHBARAT ALANI

Sınırsız, Seçkin, Sansürsüz, Kemalist Haber Blogu

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

